Literatūros šaltiniai¶
- BB96
Brassard G., Bratley P. (1996). Fundamentals of Algorithms. Prentice Hall, New Jersey.
- CLR90
Cormen T. H., Leiserson C. E., Rivest R. L. (1990). Introduction to Algorithms. MIT Press, Cambridge.
- E97
Eppstein D. (1997). Strategy and board game programming. http://www.ics.uci.edu/~eppstein/180a/w99.html.
- GKP90
Graham R. L., Knuth D. E., Patashnik O. (1990). Concrete mathematics. Addison-Wesley.
- K80
Kubilius J. (1980). Tikimybių teorija ir matematinė statistika. Mokslas, Vilnius.
- S98
Skienna S. S. (1998). The Algorithm Design Manual. Springer-Verlag, New York.
- SR03
Skienna S. S., Revilla M. A. (2003). Programming Challenges. Springer.
- TA95
Tannenbaumas P., Arnoldas R. (1995). Kelionė į šiuolaikinę matematiką. TEV, Vilnius.
- V79
Vilenkinas N. (1979). Kombinatorika. Šviesa, Kaunas.
- ŽLV00
Žilinskas A., Leonavičius D., Valavičius E. (2000). Informatika. Aldorija, Vilnius.